8 alimente pe care ar trebui să le consumi în orice sezon

Mâncatul sănătos este un lucru pe care ar trebui să îl facem cu toții zi de zi.

Pentru că este vară, pe lângă că este foarte important să ne hidratăm și alimentația ocupă o poziție fruntașă.

Trebuie să alegem alimentele acelea are sunt bogate în nutrienți și care ne vor da energie pe tot parcursul sezonelor.

Dar trebuie să ținem minte un lucru putem avea o alimentație sănătoasă în orice sezon, nu doar vara.

Banane
Bananele sunt cele mai bune surse de potasiu din lume și pe lângă asta sunt bogate în vitamina B6 și fibre, precum și convenabile și biodegradabile.
Când cumpărați banane, alegeți-le în funcție de momentul când vreți să le consumați: cele verzi pot rezista mai multe zile, în timp ce bananele galbene sau cu pete maronii trebuie consumate într-un timp mai scurt.

Lactate
Pentru cei care le pot tolera, lactatele sunt o sursa buna de hidratare în zilele de vară.
Lactate cu grăsime totală par a fi cele mai bune, iar studiile arată că persoanele care mănâncă cele mai multe lactate cu grăsime au un risc mai mic de obezitate și diabet de tip 2.

Avocado
Avocado este fructul minune! Este plin de grăsimi sănătoase și după cum am mai spus într-un articol de pe blog, îl puteți consuma în fiecare zi.
Pe lângă că sunt cremoase și gustoase, sunt și bogate în fibre, potasiu și vitamina C.

Cocos
Nucile de cocos au valorii nutritionale ridicate si, implicit, au o multitudine de beneficii pe care le ofera sanatatii noastre.
De exemplu: ajuta in gestionarea diabetului,
poate avea efect anti-cancerigen, ridica imunitatea organismului și are efect anti-imbatranire.

Peștele
Peștele este unul dintre cele mai recomandate alimente de către nutriționiști.
Carnea de peste este o sursa excelenta de acizi grasi esentiali omega-3 si omega-6, proteine, vitamine (A, B12, D, E) si minerale (potasiu, fier, iod, fosfor, seleniu).

Pieptul de pui
Carnea de pui este foarte utila în lupta împotriva kilogramelor în plus. Mai multe studii au arătat că persoanele care aleg să consume piept de pui scad în greutate, după o perioadă.
Doza recomandată de carne de pui este de 1 gram/1kg din greutatea corporală.

Orez
Este un aliment foarte bogat în proteine și este foarte consumat la nivel mondial, cu preponderență în Asia.
Orezul basmati prefiert (conține vitamina B1, B2, B6, și niacină) sau orezul alb (nu conține deloc grăsimi) fiert în puțină apă cu o lingură de ulei și un vârf de sare consumat cu o cană de chefir sau iaurt este indicat pentru tratarea crizelor de diaree atât la adulți, dar și la copii sau bebeluși trecuți pe diversificarea alimentației.

Arahide
Arahidele sunt un aliment foarte nutritiv, a cărui concentrație de substanțe nutritive depășește orice aliment de origine animală, inclusiv carnea. În regnul vegetal, numai nuca și migdala se pot compara cu ele în privința bogăției nutritive.
Chiar dacă au foarte multe proprietăți nu trebuie să facem exces de ele. Trebuie să consumi doar câte arahide îți încap într-un pumn.

Dacă v-a plăcut articolul v-aș ruga sa îmi urmăriți blogul iar noi ne revedem data viitoare cu noi postări.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s